torsdag 7. februar 2008

Kjøleskapspoesi-liste 2!

- hvile kunnskapen litt
- smil!
- jeg
du
rett-
- dritflott venn
- være gift for sex
-glassøye
i munn-
- skapspillgal
- sprø tenke
-håp om deilig virkelighet
søke vanlig fin dag-
-din lettseigmann
- død million
-ikke stress
mellom fylla og stygg TV-
- pengetull
- hun var det da
-få fri
reis miljøgod tur-
- se mer enn toere
- lurehimmel
-kanskje
spørre
først-
- hvor energirik han er
- ung evighet
-stå
her
slik-
- jentearm likest kvinnes
- takke de når vann ta ilden
-søt vår
bety blå
høst-
- mye natur for sommerferie
- tale gjør lese sen
-hvit fest
nydelig brus-
- fremsi regnvinter
- vise morsom drøm
-våkne
eneste meg-
- gruble men gammel
- gangene har en lat måte å hate
-gråte mot tre
lengte nær engstelse
vanskelig rom
av sann lava
må dra-
- hadet
- vakker illusjon
-lær
aldri-
- poesiarbeid
- idiotlys
-gå vidde
til henne-
- mandag så hun mektig svart mann
- ganske merkelig verden
-ingen søppelskygge
uten mål og kort svar-
- død million
- akkurat nå grei, men de under oss skal vente
-høre
by
utenfor-
- forstå fremmed sjel
- vask alltid sure ben
-komme
sol-
- smak unik grøt
- heller snakke viktig som familie
-samle ord
til modig magnet-
- honningduft
- bløt mat
-valg
ting eller kjærlighet-
- deres nyanse nesten som min
- lang tro
-privat
morgen
kyss-
- moderne plastfortau med melk på
- spesiell ironi som har vilje
-baking er glede
synes jeg-
- ta av ja liv blir gøy
- kjempehvorfor?

- minne og følelse
møter deg
naken på bølgen
hemmelighet mister taushet
og hard latter/hånd slår
unnskyld
sukker han-
- åpen hvis kald
- rettslig
-kjøp barn
tross høy pris
nei-
- du ("d"+"u")
- svette og skjelve gjennom eventyr i kjøleskapet
-hvilken lykke!
jeg finne glemsom gutt-
- nyte hyggelig form
- heldig med bildet
-trett
sengetid-
- vemod ved ende

Totalt: 71
Copyright St.Halvards productions :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg utfordrer dere til å finne ord som slutter på -jon. Eksen heter Jon og jeg lover dere at det er -jon over alt!

Utrolig morsom blog forresten :)

Inger sa...

okai, en -jon-liste er nå under utarbeiding! ;)
takktakk, det synes vi og :)

sånn generelt kan vi vel si til alle at forslag til lister tas veldig godt imot. vi elsker lister, det er bare litt vanskelig å ha gode ideer hele tiden..! hihi