fredag 4. september 2009

Unnskyldningerforåkommeforsent- liste!

(favoritter i fet)
- Jeg ble påkjørt
-
Katten min ble påkjørt
-
Han SA det var halv åtte!
- En gammel dame falt rett foran meg
- I had a ehmm situation, don’t want to talk about it
- Bussen var sein
- Billåsen var frossen
- Kona rota bort bilnøkkelen
- Hunden spiste bilnøkkelen
- Det var kø
- Husnøkkelen knakk i låsen
- Bilnøkkelen var i bilen, så jeg måtte vente på Gunnar og hunden hans fødte valper, så han kunne ikke komme før om en time, og da måtte jeg jogge, og derfor måtte jeg dusje nede i kjelleren først
- Jeg følte meg litt syk, men jeg kom likevel. Du vet, jeg er ikke den som sluntrer unna.
- Kona mi er syk, så jeg måtte vente til hun hadde pumpa litt brystmelk, så jeg kunne mate babyen
-
Vi var tom for bleier, så jeg måtte gå i butikken, og den åpner ikke før åtte
- Jeg stilte klokka feil vei
-
Alarmen min ringte ikke. Kan ikke stole på teknologien nå til dags.
-
Sykkelen min punkterte
- Jeg tryna
-
Jeg var i en alvorlig trafikkulykke
-
Det sto en ku i veien
-
Det kom en elg
-
Det kom en bjørn
-
Det kom en flokk foreldreløse rådyr
-
Hunden spiste mobilen, så jeg fikk ikke sagt i fra at jeg var forsinket
-
Ble så svimmel etter blodgiving
-
En av akvariefiskene døde, så jeg måtte ta døden-samtalen med min 4 år gamle datter som var knust av sorg
-
Sorry ass, jeg var så syykt full i går. Den kjenner’u ass!
-
Vi pusser opp, jeg måtte male ferdig barnerommet, og var ikke ferdig før klokka tre. Kona tvang meg.
-
Rakk ikke toget
-
Signalfeil, NSB…
-
Sykkelen min var borte
-
Trodde det var lørdag, helt seriøst
-
Jeg var på byen i går, og våknet et helt annet sted, og det tok en ekstra time å komme seg hit
-
Svineinfluensa
-
Fugleinfluensa
-
SARS
-
Fikk akutt diaré på vei ut døra, og da har man som kjent to valg: Bli hjemme eller ta immudium comp. Men det måtte jeg jo kjøpe først.
-
Jeg har visst epilepsi, jeg fikk en hang-up på dørhåndtaket på vei ut
-
Snubla i trappa. Og det er tre etasjer.
-
Blåmerke på kneet
-
Øynene mine var klin gjenlimt i dag tidlig
-
Jeg har agorafobi, og det er en parkeringsplass utenfor her. Jeg var her for en halvtime siden.
-
Er så sliten for tiden, tror jeg har ME
-
Kona mi fikk kynnere, tror du hun er gravid eller er det bare litt ekstra fett?
-
Jeg skal bli pappa!
-
Det er usaklig mørkt nå i november, og jeg har faktisk litt natteblindhet for tiden
-
Jeg er så kvalm, tror jeg er sympatigravid
- Støvsugerselgere kommer visst til alle døgnets tider nå til dags
-
Jeg ventet på en leveranse. Han sa han skulle komme halv åtte, men det skjedde jo ikke kan du si.
-
Jeg hørte du hosta i går, så var litt nervøs for å komme på jobb i dag. Du vet, det er ikke tilfeldig at HIV rimer på sensitiv.

Totalt: 51
(ADVARSEL: Kan ikke garantere suksess ved bruk av disse.)

2 kommentarer:

Silje Rebekka sa...

Haha, dritbra! Den skal jeg bruke:P bortsett fra at veldig mange av dem ikke funker da, siden jeg bor på skolen!

elin sa...

takktakk! ja bare bruk i vei, hehehe.. du kan jo bare vri det littegrann!