torsdag 27. mars 2008

Kjøleskapspoesi-liste 3!

-hard ironi
hvis treet
har sådd den-
- morsom lykkebrus
-forstå tale slik de gjør
snakke nær øye-

- lær å gå
-deilig naken
sprø kyss?
nei
heller
dritgal sex
ja
svette i sengen
men man må være gift først
kanskje-
- vi se TV

-våkne
takke for venn
vise frem tull-
-vil ikke!
-sitat
jeg liker å
smile til
guttemenn-
-passe nydelig fest
-hvit og fri
lure dem
ta flott natur
privat kjøp-
- finne familiebilde under gammel mat
-lys blå himmel i dag
spesiell glede-
- bløt kald melk
-fin bakform du da
det bety grei-
- mye mektig poesi
-vanlig stress er en
unik unnskyldning-
- hvorfor akkurat meg
-han stå her tenke illusjon
hun sur ved fortau
han be henne komme
gi heldig minne-
- søtere valg har jeg som ung og lat
-regn
sen morgen
virkelig tretthet
gruble på merkelig drøm-
- all evighet
- ganske
kjempeviktig-
- skal jentebarn gråte utenfor
-samle plastsøppel er miljøarbeid
for moderne kvinner
som deg-
- få energi av hvile mellom tur og kaffe
-sterk smak
søke åpen munn
hvor er vann-
- kjærlighet til latterbølge
-han fremmed
med hemmelig liv
hun nyte kort tid
ende
eller vente
lang sommer
håp om het høst
lengte gjennom vinter
død vår
miste mann uten sann sjel
sukk-
- lese tross vanskelig kunnskap
- lav pris
høy luksus-
- fyllegrøt møter deres verden
-spill modig
trolig skjelve
bli hyggelig-
- det var et eneste eventyr
- stygg idiot
nesten vakker-
-min sol
-oss to
og rett følelse-
- dra honningduft av kjøleskap
-penger
aldri en million
hva nå
mandag ingen svar-
- bytt ferie
-jeg slåss
mot magnetene
lett-
- ryk og reis du da!
- glemsom
spørre hvilken arm er din hånd på
bena-
- svart skyggenyanse
-gøy med taushet
skap ord som alltid rommer engstelse-
Totalt: 45
Copyright St. Halvards productions
(takker også Kristin for gode innspill)

1 kommentar:

Kristin sa...

De er skjønne og flinke, eg smiler og ler